Przejdź do głównej zawartości

Maseczki do twarzy Flor de Mayo

Dzień dobry w niedzielę :)

Dziś mam dla Was recenzję maseczek do twarzy Flor de Mayo od https://ambasadorka-kosmetyczna.pl/

Na pierwszy ogień idzie maseczka niebieska:
Pierwszy raz spotkałam się z maską w takiej formie i przyznam, że bardzo mnie zaskoczyła, oczywiście na plus. Maseczka ładnie pachnie, ma świeży zapach. Jej aplikowanie jest bardzo proste, zwłaszcza, że wystarczy nam na dwa razy, tym bardziej, że jest wydajna. Choć z pozoru jest to małe opakowanie ale z pewnością wystarczy dla dwóch osób. Maska ładnie nawilża cerę, ma fajną konsystencję, łatwo się ją zmywa. Wygładza cerę i przede wszystkim dobry skład i oczywiście fajna jest jej cena.

Z kolei maseczka zielona:
Maska ma małe, poręczne opakowanie, które przypomina kapsułkę na kawę. Ma zapach zielonej herbaty, delikatny zielony kolor. Bardzo fajnie się nakłada, ma fajną konsystencję. Dobry detoks dla cery, ładnie ją odświeża, oczyszcza z wszelkich zanieczyszczeń. Po jej zastosowaniu cera jest miękka, delikatna, odpręża cerę. Zaletą tego produktu jest jej cena, którą można kupić za 8,99.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wzmacniająca maska do włosów z olejem rokitnikowym i biotyną

Dzień dobry! Witajcie, dziś mam dla Was recenzję wzmacniającej maski do włosów z olejem rokitnikowym i biotyną. Na wstępie kilka słów od producenta: Wzmacniająca maska przeznaczona jest do włosów osłabionych, ze skłonnością do wypadania. Zawiera  olej z owoców rokitnika,  który zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów ,  niezbędną do prawidłowego wzrostu włosów  biotynę i nawilżający  olej ze słodkich migdałów. Moja opinia: Wzmacniająca maska do włosów z olejem rokitnikowym i biotyną to kosmetyk zamknięty w małym poręcznym opakowaniu o pojemności 200 ml. Dodatkowo produkt ma zabezpieczenie, co bardzo mi odpowiada. Maska ma gęstą konsystencję, nie ucieka z włosów, ma piękny jasny żółty kolor, przepiękny zapach, który długo utrzymuje się na włosach.  Maskę można stosować na 3 różne sposoby: 1. jako maska przy codziennym stosowaniu 2. przy stosowaniu raz w tygodniu 3. jako maska na noc Mi osobiście bardzo podoba się wersja 1 - przy codziennym stosowaniu. Po użyciu maski wło

Zbliża się wielkimi krokami nowa kampania Le Petit Marseillais

Już wkrótce rusza pachnąca kampania Le Petit Marseillais :) Z całą pewnością będzie to pachnąca kampania! #zmyslowyduet #ambasadorkaLPM

MITOMO - JAPOŃSKIE MASKI Z SERII UKIYO-E - RECENZJA

Dzień dobry Kochani! Dziś przychodzę do Was po dłuższej przerwie z fajną recenzją. Maski bo to o nich mowa. Jakiś czas temu zostałam Ambasadorką marki MITOMO! W przesyłce znalazły się 3 maseczki: MASKA Z KOENZYMEM Q10 MASKA Z KWASEM HIALURONOWYM MASKA Z KOLAGENEM  Na pierwszy ogień poszła maska z koenzymem Q10. Opis: Maska z koenzymem Q10 i Lithospermum officinale. Koenzym Q10 jest naturalnym przeciwutleniaczem, który poprawia elastyczność skóry, ujędrnia i nawilża. RECENZJA: Na pierwszy ogień poszła maska z koenzymem Q10. Jest to maska regenerująca, która przede wszystkim po otwarciu ma piękny kwiatowy zapach. Jestem nim zachwycona. Testowana przeze mnie maska ma postać płachty, miękkiej tkaniny. Co mnie w niej zaskoczyło to to, że wyciągając ją z opakowania jest silnie nasączona płynem. Pięknie przylega do twarzy, nie odkleja się, daje przyjemne uczucie nawilżenia. Maskę trzymała 30 minut. Po tym czasie buzia stała się odpowiednio zregenerowana, nawi